Jag är inte döende! (tror jag iaf)

Idag har jag jobbat på Dahrves 10-15 och efter det red jag favoritprinsen Obelix. :)
 
Fysakran så fin han blev på slutet, riktigt rund och mjuk och fin! Han är en liten stjärna den där svarta!!! ;)
 
Urkass bild, men skall försöka få lite bättre på Torsdag! ;)
 
 

Sen åkte jag och mor ner till akuten. Eftersom mammas jobbar kompisar skrämt upp henne för vad som hände i Fredags. Så där spenderade vi över två timmar för att få reda på att jag var fullt friskt. Men för säkerhetens skull så skall jag till någon nevrokirurg(?) om typ 1-2 månader. Så då får vi det slutgiltiga beskedet om jag överlever eller ej! ;)
 
 
Eftersom de var så fruktansvärt sega så missade jag hopplektionen för Ninna på Salka, men de lämnade kvar hindren så vi tar ett eget hoppass imorgon istället. :)
 
 
 
 
Men jag hann iaf rida en tur på Castro när jag var klar på Akuten. Tog ett litet halvhårt pass på banan och han skötte sig helt ok, blev lite irriterad på mig vid ett tillfälle, men det är sånt man får ta! ;)
 
 
 
 
Imorgon är det även slutvilat för Älgens del (tror jag). Jag tänkte att vi kanske kunde ta med henne när vi ändå skall in med Salka till stan, så kunde jag rida henne lite grann. Men vi får se vad far min säger, han vill helst inte köra två hästar innan Larven (hästbussen) är helt lagad. Hjulen tar i hjulhuset om man packar på för tjocka hästar, vilket kanske inte är jätte bra! hehe ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0