Frågor+Svar.

Anonym

Du kanske ska byta ut Castro mot Salka. Ni verkar ha mer tur tillsammans! :-)

 

Svar: Jag vet inte riktigt vad du menar med att jag har haft mer "tur" med Salka än vad jag har haft med Castro och jag vet inte heller riktigt om man kan jämföra en häst som går (för tillfället) 1.10m/1.20m med en häst som går 1.30m/1.40m eller en häst som jag haft 5månader med en häst som jag haft i 3år, men visst har jag och Salka fått ganska fina resultat tillsammans och det kan bli en riktigt fin häst!! Men nja Castro lär då aldrig bli utbyttt, trots sina 20 fels rundor ibland! ;) Haha

 

 

Anonym

Hej! Såg att du hade en m-platta med strass. Har du gjort det själv eller kan man köpa det så?:)

 

Svar: Jag har limmat på dom själv på min magplatta, jag hade lite tråkigt en kväll innan tävling. Hehe. Dock så gjorde jag misstaget att limma fast dom precis där stigbyglarna hamnar så det är endel stenar som ramlat bort, så det är väl en sak man måste tänka på. :)

 

 

 

Anonym

Om du fick välja av alla hästar och ponnyer på gotland att ha i ditt stall vilka skulle du vilja ha då? gärna bilder och förklaring på varför osv

 

 Anonym

Om du fick välja av hästar och ponnyer på Gotland och skapa din egna favorit samling vilka skulle du ha valt då?

 

Svar: Om jag skall vara helt ärlig så är jag ganska kass på vad det finns för hästar samt ponnysar på Gotland nu för tiden eftersom jag inte varit på så himla många tävlingar här iår, speciellt inte ponnytävlingar, men självklart har man de gamla godingarna som man tycker är riktigt fina! Men om det kommit något nytt fint har jag inte någon koll på tyvärr. :)

 

Men här kommer de "gamla godingarna"

 

Carma Z

Finns väl inte så mycket annat att säga än att det är en grymt jävla fin häst som hoppar som en gud! Lugnt Gotlands finaste hopphäst! ;)

 

 

Ramazotti

Hoppar riktigt bra och väldigt välskolad, riktigt trevlig att rida. En häst som verkligen vill vara nolla! Sen är han ju lite knäpp imellanåt, men fina hästar får lov att vara lite knäppa! ;)

 

Chex

De flesta har väl förstått att jag är en liten sucker for bra bakben, och den häst hästen alltså, bakbenen är ständigt över hinderstöden, även om hindren bara är 1m höga, mums! ;)

 

 

 

Pommeroy


Hoppar riktigt fint och har ett hjärta av guld, vill verkligen vara nolla varje start. Mycket trevlig att rida och väldigt välskolad. En häst man får en väldigt bra känsla på och ger en även väldigt bra självförtroende. :) 

 

 

 

Finns mångamånga andra fina hästar också såklart, men det här var väl de 4 hästar som utmärker sig lite extra för mig! :)

Ponnysar har jag verkligen noll koll på, så det fick bara bli hästar denna gång. :)

 

 

SNYGGT RONJIIIII!!!!!! Riktigt avis! du får lägga upp hur du tänkt matcha det vilken outfit oså! <3

 

Svar: Jag vet den är assnygg!! ;) Det kommer du få se imorgon hur jag tänker matcha (och ni andra också såklart) ;)

(Btw Jag är ledig Tisdag nästa vecka så då måste vi hitta på något!) <3 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Hur länge ska du ha kvar Salka?

2012-08-25 @ 20:51:35
Postat av: maya

Du vill ha Charlsan, bästa hopponnyn ever!:)

2012-08-25 @ 22:56:59
Postat av: Emeline

chex är bar för häftig, håller helt klart med dig ;)

2012-08-26 @ 18:47:58
URL: http://emmeeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0