AjaBaja!

Dålig uppdatering som vanligt från min sida, men jag skyller på att jag har haft ganska mycket att göra! ;)
 
Har precis kommit hem från hästarna som alla (inte Älgen) har stått inne inatt.
 
 
Stina och Lillen står ju inne varje natt nu för tiden eftersom Lillen skall röra sig så lite som möjligt för tillfället... Skriver mer om det senare.
Medans Castro och Salka stod inne inatt eftersom det var så fruktansvärt dåligt väder igår. De är ju mina små porslinhästar. ;)
 
 
Idag är jag faktiskt snudd på ledig, eller jag är ju ledig från jobb men skall till tandläkaren sen vid 13, eller egentligen är det väl Mun och Käkcentrum jag skall till, och hur jag skall hitta dit har jag ännu inte kommit på. Det får bli ett senare problem helt enkelt.  ;)
 
 
Annars så skall alla hästar motioneras idag, till och med Älgen tror jag faktiskt. Men det får bli senare mot kvällen.
 
Nu skall jag gå in till mormor och se om hon har någon god frukost att bjuda på. Ibland får man faktiskt vara lite lat och bortskämd (även som 20åring) ;)
 
 
 
 
(har ärven börjat svara lite på era kommentarer, så snart får ni svar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0